Monday 9 November 2009

Looking For: Kyosho MP777 Carbon Side Guards

Procura-se: Kyosho MP777 Side Guards de Carbono



This story begins back in 2008 when I moved to Canada from Brazil. Since i had so much R/C stuff, after years and years of collecting and racing, it was obvious that I'd never be able or capable to bring them all with me here. So, I was forced to sell all my R/C stuff, with a very few exceptions, before moving into here. Now, I decided to build a replica of my racing MP777 WC to display it in my office, the MP9 will be bought soon for racing :-) The problem is that I'd like it to be as close as possible with the one i had previously, and this brings me to the subject of this post, since I'm having a hard time finding the original Kyosho Carbon Side Guards. I'd like your help, if you know someone how has it and is willing to sell it or a store who does have one in stock, please let me know (kyoshosan @ gmail dot com) :-) Your help will be forever appreciated!!! Thanks in advance.

Essa estória começa em 2008 quando eu mudei do Brasil pro Canada. Como eu tinha muita. mas muita coisa de R/C, após anos e anos de modelismo, e por razões obvias, é claro que eu não conseguiria trazer tudo, apenas algumas raras exceções. Eu então fui obrigado a me desfazer de muita coisa antes de mudar aqui pra cá. Agora que as coisas estão mais estabilizadas eu decidi comprar um MP777 WC pra montar e colocar na minha estante como recordação dos bons tempos de corrida. O problema é que eu estão tendo muita dificuldade em achar os Side Guards de Carbono que a Kyosho fazia pro MP777. Se você souber de alguem que os tenha e queira vender ou de alguma loja que ainda tenha um em estoque, me avise (kyoshosan @ gmail ponto com) :-) Eu ficarei eternamente agradecido. Obrigado desde já pela ajuda.

No comments: